Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SGS2 problem - Den startar inte?

Postat av murlocN den 14 April 2012, 03:28
14 kommentarer · 348 träffar
Tjena fragbite, har försökt fått svar på flera olika forum, men inte fått någon speciellt användbar hjälp, så jag tänkte testa min tur här på fragbite...

såhär började/är problemet:

Det hela började med att jag stog och "pilla" lite med mobilen, den fungerade utmärkt som vanligt. Men när jag skulle ta upp ett visst program (kommer inte ihåg vad det var för app..) så stängde sig hela mobilen ner, det blev svart och jag var tvungen att hålla inn knappen så den startades igen.. Men saken är att jag bara kommer till "login" screenen, alltså där det bildas ett stort S och sen står det "Samsung Galaxy S2" under.

- Längre än så här kommer jag inte! "S'et" fortsätter blinka och ingenting händer. Jag har testat att ta ut SIM-kortet och kört utan det, tagit ut och inn batteriet, testa ladda mobilen med laddare... Ingenting fungerar, nån som har en lösning eller kanske känner igen sig och har tips?

Vore faktiskt guld om någon kunde __hjälpa__ mig på något sätt. Tack fragbite. :
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar