Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

internet problem!

Postat av shaboo den 8 Mars 2011, 17:02
8 kommentarer · 145 träffar
Tja det har varit i en vecka nu och får krupp! Jag har Telia 12-24 och ska ligga på stadiga 16/2. Nu när jag lirar cs 1.6 så laggar jag, jag kollar bredbandskollen och ser att den ligger på 3-4/0.10 och det är fett irriterande, har testat allt. Stängt av routern innan jag stack till skolan (vart av ca 5-6 timmar) Jag har tryck lite på vägguttaget (har ADSL) och kollat om sladden inte är glapp där ute.

Jag har tagit ur allting och låtit den stå i en halvtimme. Inget funkar, Idag när jag kom hem så startade jag datorn och drog en bredbandskoll... Då hade jag normala värden, sen typ dog routern lite snabbt och startades fort. Sen fick jag samma 3-4/0.10. Undrar folk runt gävle trakten eller som har samma problem med telia 12-24 hemtelefoni ADSL.

EDIT: kom upp till 7mbit efter router restart. men ändå vill jag ha mina normala värden. Får nå fel på telia,

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..