Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med formatering

Postat av FiskREnS den 9 Augusti 2008, 14:00
5 kommentarer · 69 träffar
Det är så att jag lyckats få en riklig ansamling trojaner på datorn som helt enkelt inte vill försvinna. Därför har jag bestämt mig för att formatera min C-disk.
Allt är frid och fröjd, jag har sparat över det jag behöver och hoppas på att de filerna inte är infekterade med trojanerna och sen sätter jag i min BRÄNDA windows xp home-skiva och bootar om datorn.
Som jag förstått det ska datorn nu boota skivan så man kommer till en meny där man kan välja att formatera och sedan installera operativsytemet igen men datorn går envist vidare till den vanliga inloggningen och jag får aldrig en möjlighet att välja en formatering. Någon som vet varför den gör så och om det går att lösa?
Jag antar att man kan formatera hårddisken manuellt genom att högerklicka på den och sedan välja "formatera" men då återstår ju frågan om datorn kommer boota windows-skivan efter formateringen så jag får installera ett operativsystem.
Ytterst tacksam för svar då jag skulle vilja använda min kära datorn igen!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar