Tjenare!
När ja tittar på film så laggar det fast vid ungefär 10 sekunders mellanrum. Detta är ett väldigt störande problem. Kom inte med komentaren att det är fel på grafikkortet eller hårddisken för att då skulle det lagga i t.ex.i spel som kräver mycket mer. Ja har prövat att intallera olika film program t.ex. VLC, powerdvd, windows media player, mediaplayer classic någonting, dvdx osv.
Tack i förhand.
PS. Skriv inget ifall ni inte har samma problem eller vet vad felet är, inget skitsnack om felskrivning.
Lixom palla flyga runt med ett mount som om det vore pearl harbor och peppra ner sina motstååndare ! det vart droppeN2k
Flying Mounts: Snälla bort med skiten, jag tycker det är totalt jävla värdelöst. Fråga mig inte varför, men jag känner bara att det är total avsaknad av den WoW känslan man fick i början av riktiga.
Argent Dawn tillbaka, mycket bra beslut. Har alltid gillat saker som har med dom att göra.
I så fall rollar jag jewelcrafting dirr.
Allt annat låter faktiks riktigt kul. Speciellt att 10man instancerna kommer att vara för sig själva istället för att vara "lesser".
För dåliga updates för ens vara i närheten av vad WAR kommer åstakomma.
Slutade med World of warcraft i och med Wrath, tänker inte börja igen.