Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem iMessage

Postat av HeexX den 22 April 2014, 21:24
0 kommentarer · 210 träffar
Hejsan, jag har ett problem med iMessage.

Jag har det här problemet med en kontakt, dvs. så fungerar det bra med andra. För kontakten jag har problem med fungerar iMessage bra när denne smsar med andra.

Nu till problemet: Jag kan skicka iMessage-sms till kontakten, medan kontaktens sms till mig blir vanliga sms (grön bubbla ist. för blå).

Vi har båda iMessage aktiverat, vi har båda startat om våra telefoner ett otal gånger, vi har båda startat om iMessage otaliga gånger, vi står i varandras kontaktlistor som iPhone-användare. Jag har tele2, min kontakt har Tre. Problemet har väl varit aktuellt i ungefär en vecka. Ibland kommer iMessage igång och jag får 8-10 iMessage-sms på någon sekund från kontakten som på något sätt lagts i en kö men ändå skickats som sms tidigare under dagen. Jag kan ibland inte ringa till denne, jag får direkt "Den här kontakten kan inte ta emot ditt samtal just nu", utan någon signal. Jag har iOS 7.1.

Någon som har en idé?

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..