Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Ja sökfunktionen har blivit lite bättre än den första versionen av den nya versionen av fragbite, men suger fortfarande. Man borde kunna söka på allt och inte bara en kategori i taget.
#0 fragbite har aldrig brytt sig om vad användarna tycker, MOD och dom andra idio terna från n24 eller var fan dom är ifrån har förstört sidan för länge sen
Kan inte instämma mera en vad du säger, har också fått den bilden.
Helt sjukt vad han tror sig, han tog f.ö bort min tjejs konto.
För att hon satt på samma IP som mig, JA SJÄLVKLART EFTERSOM VI DELAR BOSTAD
*DOH* vilken pajas :S
#0 och ni andra som tycker att den inte funkar bra. Hur skulle ni vilja att den ska se ut?
Vi håller på att jobba med förbättringar på siten och skulle gärna vilja veta hur NI vill att den ska vara formad? Och gärna vad som inte funkar bra i nuläget!
Försök gärna ge utförliga svar då ni vet bäst vad som inte funkat när ni har sökt efter något!
Du kan ju börja med o titta på bilden jag länka, det matcha ju inte ett jävla ord av vad jag sökte på.
Ni kan ju börja med det steget..Kan väl knappast vara så svårt att förstå själva? :S
Du söker på "häst" på google, då vill du väl inte få upp soffor?
Det är väl så det är i denna "sökfunktion" på fragbite...
NIOENDE tråden som har något med "hästar" att göra när man sökte, dom andra 1-8 har inget med hästar att göra i rubriken..
helt jävla pinsamt .. behöver man ens fråga sina användare om vad felet är och vad som borde rättas till? det kan man väl från hästlängder själv se annars borde man absolut inte styra sidan med så dåliga kunskaper? 0_o
#9 igår sökte jag efter myburger tråden, fick fram trådar som inte har med det att göra alls. Kom fram helt random trådar, som om sökningen hade slumpats fram typ... Och som #13 säger, söker man på något matchar det inte ett enda ord.. Är ju tvungen att googla en tråd ju....
För mig funkar den helt ok ibland kan man störa sig lite men den duger, kan självklart bli bättre likt föregående versionens sökfunktion att den söker på matchande rubriker :)
Ja, men det är ju ändå "häst " i rubriken vilket är bra. :)
Och hur man kan få in "San andreas" liksom finns typ inte ens hästar där..
Då ska jag skriva en kommentar med alla svenska ord, och då kommer den hittas av alla som söker på något ord :=>
Sounds great:)D???
Men fixa så bara det sökes via rubriken och inte vad som helst -.-
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag tycker sökfunktionen är superb, om du inte kan använda den är du >12 år gammal.
Fan vad passande, tidigare idag skrev jag ett meddelande till p0ntus att den SÖG och undra varför dom inte fixar det :P
Händselen: http://i.imgur.com/R5ojpGO.png
Bilden jag länka till p0ntus http://i.imgur.com/8ZDnlEy.png
Söker på Euro truck 2
Får upp en jävla massa cs trådar om fps o annat skit? GG ...
Ja sökfunktionen har blivit lite bättre än den första versionen av den nya versionen av fragbite, men suger fortfarande. Man borde kunna söka på allt och inte bara en kategori i taget.
Kan inte instämma mera en vad du säger, har också fått den bilden.
Helt sjukt vad han tror sig, han tog f.ö bort min tjejs konto.
För att hon satt på samma IP som mig, JA SJÄLVKLART EFTERSOM VI DELAR BOSTAD
*DOH* vilken pajas :S
Vi håller på att jobba med förbättringar på siten och skulle gärna vilja veta hur NI vill att den ska vara formad? Och gärna vad som inte funkar bra i nuläget!
Försök gärna ge utförliga svar då ni vet bäst vad som inte funkat när ni har sökt efter något!
Bäst vore dock en möjlighet att i ett fält söka på trådens namn och ett annat fält för sökning av trådens innehåll.
Du kan ju börja med o titta på bilden jag länka, det matcha ju inte ett jävla ord av vad jag sökte på.
Ni kan ju börja med det steget..Kan väl knappast vara så svårt att förstå själva? :S
Du söker på "häst" på google, då vill du väl inte få upp soffor?
Det är väl så det är i denna "sökfunktion" på fragbite...
http://fragbite.se/search?q=h%C3%A4star&t=forum
NIOENDE tråden som har något med "hästar" att göra när man sökte, dom andra 1-8 har inget med hästar att göra i rubriken..
helt jävla pinsamt .. behöver man ens fråga sina användare om vad felet är och vad som borde rättas till? det kan man väl från hästlängder själv se annars borde man absolut inte styra sidan med så dåliga kunskaper? 0_o
Söker du på häst på Google får du upp: http://puu.sh/8k6TX.png - Notera att google inte bara söker efter titlar utan även på innehållet
Går du in på topplänken i din länk och sedan trycker ctrl + f och söker efter häst så ser du att den tråden innehåller massa ord med häst.
Sökfunktionen tar fram den tråd som innehåller flest ord av det du sökte på.
Men som sagt, vi kan självklart ändra på detta, vi har fått bra svar som vi kan bygga vidare på! :)
#14 Den söker på varje ord du lägger in. Söker du på myburger får du fram allt om myburger bara! Men som sagt, detta är något som kan fixas!
Att du har valmöjligheten till att söka efter rubriker eller hela trådinnehållet.
Ja, men det är ju ändå "häst " i rubriken vilket är bra. :)
Och hur man kan få in "San andreas" liksom finns typ inte ens hästar där..
Då ska jag skriva en kommentar med alla svenska ord, och då kommer den hittas av alla som söker på något ord :=>
Sounds great:)D???
Men fixa så bara det sökes via rubriken och inte vad som helst -.-