Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorkunniga se hit!

Postat av yung lenin den 4 December 2012, 23:08
4 kommentarer · 204 träffar
Tjo. Skulle uppdatera mitt BIOS idag och lyckades möjligen ha ihjäl hela datorn..

Jag skulle göra det via ett USBminne stod det och gjorde just det, efter ett tag så startade den om men fastnade i en "Endless boot loop" och dog tillslut helt och slutade ens starta när jag tryckte på knappen.

Jag tog då ut batteriet ur MOBOt och chillade lite och satte i det igen och nu startar datorn igen MEN jag får ingen bild på skärmen och musen och tangentbordet lyser inte..

Någon som vet vad fasiken jag kan göra nu? Är inte en mästare på datorer precis. USBminnet med mitt "nya" bios sitter fortf i och det tar 1 försök innan datorn kommer igång fortfarande, Den alltså dör en gång sen startar den på heltid..

Detta är mitt moderkort
http://www.msi.com/product/mb/ P67A-GD65.html#/?div=BIOS

Sorry för att tråden är dåligt skriven men jag är Arg, svettig och framtida fattigjon om jag inte får detta och funka.

Tack på förhand.

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar