Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

DH närmar sig ( tips )

Postat av SK|sneezy den 25 November 2007, 18:27
43 kommentarer · 84 träffar
Tjena, som ni alla vet så närmar sig dreamhack sig mer och mer :)
Jag kanske inte vet allt men jag vill ge lite tips till er som är där första gången.

1. Pengar: Jag hade med mig cirka 800 kr och fick pengar över, gör lite roliga saker, käka några hamburgare, sen på 3:e dan rekommenderar jag att ni äter på scandic hotell som inte ligger för långt iväg, ta en hamburger tallrik som kostar 200 kr eller nåt, smakar hur gott som helst, värt pengarna ( OBS; TA MED 200 KR EXTRA OM NI TÄNKER GÖRA DETTA )

2. Vi var jäkligt sugna på mackor hela dreamhack, ta med en kylbox med kylklampor och släng med 3-5 dubbel mackor du kan äta första/andra dagen.

3. Ni kanske inte är sånna som vill sova på LAN, men jag gick och la mej 2:a dagen och sov cirka 8timmar och fyfan va jag var pigg hela dreamhack och fräsh gentemot vad mina kompisar var sista dagen.

4. Det finns mycket aktiviteter och annat skojs att göra, gå runt lite, skaffa frisk luft ofta så du inte får huvudvärk/ont i magen.

5. Visa hänsyn till andra, kasta inte burkar, man blir skit irriterad, ni kan riskera att få er band avklippta !

6. BAND TIPSET: Be tjockisen som sätter på band göra bandet lite störra om ni har tänkt att behålla det en längre tid/till nästa DH.

7. Ha med dig en sovsäck + en kudde. Kudden har du på stolen, blir 100gånger goare att sitta.

8. HA ETT BRA DREAMHACK :)

// sneezy
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar