Hej fragbite
Jag måste få fråga er något, och se ifall det bara är jag som förmodligen har grova problem, eller om det finns fler som tänker som jag ibland.
Ifall jag till exempel går på stan och så vidare, och ser någon som jag tex tycker ser konstig ut så tänker jag innombords "jävla tönt"
Alltså jag tänker sånna tankar hela tiden, ifall jag står bakom någon i bankomatkön, även fast personen framför inte har gjort något överhuvud taget så kan jag tänka "jävla fittjävel idiot skynda då"
Så här tänker jag hela tiden, även om jag inte gör något fysiskt, tex slår folk så brukar jag kunna sitta och tänka att folk är fittor, idioter och så vidare, när jag åker buss, när jag är ute och går, när jag är på krogen osv.
Är det bara jag som är såhär?
Har ett allmänt folkhat där jag hatar alla som jag går förbi, vill typ slå alla och så.
Har länge funderat på om jag är helt störd eller om det finns fler som tänker så.
Sen är jag även helt störd när det gäller andra saker, även om jag har en flickvän och har haft många flickvänner så brukar jag typ när jag går förbi en tjej på stan så tänker jag "fyfan jag ska knulla henne tills hon gråter"
Jag måste vara helt störd. Sen när jag tex duschar och onanerar i duschen, när jag har onanerat klart blir jag typ svinförbannad och tänker "helvete jag måste slå ner någon jävel"
Då vänder jag mig till er i ren panik, är det bara jag som har sånna här tankar och funderingar??
Tacksam för svar, även hur jag ska gå till väga för att tänka mer positivt.
MVH modski
*EDIT*
Det verkar vara många som tänker som jag, så beskriv gärna dina egna tankar och funderingar kring just ditt folkhat!
jag hatar småbarn av någon anledning, typ när dom snorar och skit på bussen, vill bara slå dom sönder och samman :S
GTFO STFU på småbarn
Om du hatar barn så mycket och dem ska gtfo och stfu - vad gör du här då? Stick.
Oc ibland blir man helt stum över hur långsamma personer kan vara som är före en i kön. De ska alltid fråga en massa onödiga frågor till den i kassan. Kärringajävel som ödslar min tid, stick!
aaaaaaaaaaa...
EDIT läste bara de där om bankomaten...