Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Kör på bara! Umgås med mer henne och släng in lite romantiska gester. Verkar drygt att gå runt och ha känslor för en tjej i 4-5 år och sedan inte göra något åt det! Nu eller aldrig go go go.
#2 du har rätt jag ska nog fråga henne om du vill se en film eller något::::har du något förslag då jag inte har så mycket erfarenhet om tjerer och sånt :)
Försök visa lite mer fast endå diskret att du gillar henne på olika sätt
och jobba frammåt lite mer och mer och se om även hon öppnar sig för dig och kanske känner samma sak?
#7 eller så är hon blyg precis som han är och väntar på ett tecken? Häng med henne hela dagen sen lite före solen går ner frågar du pm hon har lust att bada :D
För att få det snabbaste svaret från henne så brukar jag faktiskt bara säga rätt ut att jag har känslor för henne och vill vara mer än vänner osv, och vissa gånger så har dom faktiskt känt likadant :) så kör på! Lova att komma med edit!
Har du någon gång känt att hon kanske känner samma sak för dig?
Om det är så och ni har en tight kompis relation så skulle jag bara prata med henne om jag var dig. Berätta för henne hur du känner och fråga om det bara är du som känner så, vem vet hon kanske tycker det är lika pinsamt som dig? Hur gamla är ni förresten?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Vill ha update sen hur de går ;)
#1 hur då? ;P
och jobba frammåt lite mer och mer och se om även hon öppnar sig för dig och kanske känner samma sak?
Finns många roliga aktiviteter nu på sommaren :)
Om det är så och ni har en tight kompis relation så skulle jag bara prata med henne om jag var dig. Berätta för henne hur du känner och fråga om det bara är du som känner så, vem vet hon kanske tycker det är lika pinsamt som dig? Hur gamla är ni förresten?
Skrivet med min iPhone
I lol'd. Ålder på er?
dem är alltså FEMTON år. svårt att läsa lite?? :)
Gulligt! Lycka till i fortsättningen.
Och vi är fortfarande bra vänner.