Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skyhöga mängder processer

Postat av musclewins den 24 Maj 2010, 18:53
43 kommentarer · 102 träffar
God kväll,
Som rubriken råder, har jag väldigt många processer igång på min kära dator, närmare bestämt 89 jäkla stycken.
Lägg märke till att jag sitter på en Acer-Gaming laptop och som alla vet så har laptops en väldans massa processer som körs automatiskt utan nån kärvande installation.

Jag brukar sitta och stänga ner de som tar mycket CPU(om cpu är rätt uttryck?), men ibland kan det ju gå åt skogen att bära sig åt så.
Har även googlat upp alla processer men känns ingen vidare bra att stänga ner allt.

Så jag undrar om det finns någon populär guide som jag har missat? Eller om någon är ett riktigt data-snille och kan tipsa om onödiga processer som bör stängas ned för bästa prestanda.

Kan tillägga att jag lirar CS med 60ärliga FPS och skulle vilja få upp flytet på alla möjliga sätt, därav slänga bort lite onödiga processer!

Tack för mig!
/DANS
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..