Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är min tjej störd?

Postat av Bamboola_skill den 24 Maj 2010, 18:53
81 kommentarer · 473 träffar
Igår så kom jag hem ifrån min MMA träning (har börjat köra för ett par veckor sen) och var skitstolt över att jag hade vunnit mot en ganska bra kille. Jag började berätta för tjejen och hon bara typ "jaha...vet du vad som hände igår när jag var och shoppade...".

Sen igår så frågade jag henne varför hon aldrig lät mig dela med mig av min glädje eller stolthet och då sa hon bara att det var tråkigt att höra mig berätta om när det gått bra. Om hon skulle lyssna på detta och låtsas vara intresserad så skulle jag bara fortsätta att berätta fler gånger. Då sa jag att det är normalt att man delar sitt liv, sin glädje och sin sorg med den man är ihop med. Då blev hon helt tyst och lämnade rummet och sa typ "fan va elak du alltid ska vara".

Jag hade god lust att ge henne en rak höger på hakan men lyckades hålla inne min illska och slängde bara igen dörren och gick istället.

Vad kan det vara för fel på henne`? Någon som varit med om liknande? Är hon avundsjuk för att jag är bra på en massa saker eller vad är det?

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..