Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Felkod 10?

Postat av noeton den 21 September 2009, 16:31
8 kommentarer · 81 träffar
Halloj fragbitare!
Det är så att jag har mitt headset, som jag använt utan problem i ca 1-2 år. Idag när jag kom hem och förbereder mig för en härlig match på HoN så ringer jag upp min polare på skype, han hör knappt vad jag säger, det är väääldigt lågt med andra ord. Jag testar att höja micken på skype, utan resultat. Själva ljudet fungerar bra för jag kan lyssna på musik och höra allt som vanligt. Jag felsöker enheten och då står det såhär: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/felkod10.JPG Jag har sökt @ google men inte hittat något som jag anser hjälpande :P

Zooma så ser ni bättre. Min fråga är vad 'kod 10' innebär, har någon av er fått det och isåfall vad gjorde ni?

Kan tillägga att jag kör Windows XP och det ska inte behövas några drivrutiner till mitt headset. Jag tänker inte formatera, om det inte är så att det inte finns något annat sätt att fixa det. Jag hoppas på några seriösa svar, tack på förhand :)!

kod 10?

6 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..