Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dubbel trubbel med skärmen

Postat av Jernzor den 21 Juni 2009, 23:39
9 kommentarer · 43 träffar
Sitter på en laptop med 19'' widescreen, och har för ett par veckor sedan kommit åt någonting som har gjort att upplösningen har kukat ur.
Allting beskärs jevligt knepigt, som ni ser på printen så är väggarna svarta och det utrymmet där det är svart har 'försvunnit' helt enkelt.
Det är likadant när jag spelar upp filmklipp i media player så beskärs det likadant där. det är som jag skulle haft en crt. och självklart är det någon enkel inställning, men jag har prövat allt jag kan komma på och har inte hittat på det.
http://i42.tinypic.com/262plow .jpg
kan tillägga att det inte är bakgrundsbilden som är felupplöst, det är så där i allt!

Till det andra problemet, tanka nya drivrutiner till mitt geforce 8600 för att kunna gibba assasins creed.
Sagt och gjort, assasins creed funkade smärtfritt så fort driversarna var installerade, men 2 dagar senare när jag hoppade in i cs är det mycket mystiskt, har ruggigt instabil fps som svajjar mellan 50 och 60 (100 fps pre nya drivers)
och ja, har testat med både av och på, på v-synken.

har även prövat att avinstallerat driversarna, och tankat hem dom på nytt m.m!

tyvm

Är i-landsproblem värre än u-landsproblem?

7 personer har röstat
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..