Jag har under en jävligt bra tid undrat varför mitt internet dör när jag söker efter CS servrar eller laddar ner. Allt liksom dör bara och kan inte göra något förrns jag stänger av mitt P2P eller slutar leta CS Servrar.
I alla fall, jag fick min router av min farsa rätt nyligen så vill inte klaga direkt eftersom att det är tanken som räknas och den är bättre än den vi hade innan men det är irreterande som fan.
Idag när min mus som jag har nämnt i tidigare tråd fuckade så googlade jag säkert i 5 timmar efter svar och guider för att fixa båda problemen.
Musen fick jag byta, men router fan... Jag kommer in på deras hemsida där dem säger i andra ord "These routers arnt ment for that kind of traffic, that high amount req bla bla bla" något shit som jag inte förstår...
Diskussion: Har ni någon gång haft liknande problem och vad gjorde ni åt det?
P.S Om någon med bra erfarenhet av installation av OS och sånt skit på Hårddiskar kan ni svara på detta, min farsa kommer över med sin "externa bärbära hårddisk" vet inte vad det heter. Och man ska kunna installera OS på det, jag vet hur jag ska koppla in det osv men jag förstår inte hur jag ska få in OS på det.
Är det typ att jag kopplar bort mina hårddiskar kopplar in hans och sen bara matar in en OS skiva och bara installerar eller är det mera komplicerat?
Tack Fragbite, vette fan vad jag ska kulle göra mig utan er!