Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fel på dator?

Postat av CptKOREA den 24 Augusti 2008, 21:40
3 kommentarer · 102 träffar
Har haft min nya dator i ca några månader allt har funkat hur bra som helst tills nu, det började med att jag spelade lite public lyssna musik etc. Sen skulle jag stänga av cs så lagga allt ihop ctrl+alt+delete funkade inte då heller. Så jag hade inget annat val att stänga av datorn, sen när jag startar den igen så går allt hur segt som helst gick knappt att logga in min användare väl inne så lägga allt ihop igen... Sen stängde jag av datorn och drog ut inet sladden och kollade tv, sen ca 30min1timme satte jag igång datorn igen. Då gick allt utmärkt inget lagg eller något jag börjar genast att scanna datorn med ccleaner spybotSD avast!. Men hittade inget större virus än Cookies m.m. Så då på kvällen börjar jag lira en cup och senare mitt i matchen laggar datorn fast helt gick inte att göra något. Då misstänker jag att den kanske blir överhättad. Jag har ett litet chassi Shuttle ungefär. Dom på affären sa att allt passade just precis, så då öppnar jag chassit och sätter en fläkt som blåser rakt in i datorn och laddar hem Speedfan och kollade tempen.

BILD: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-buggeller.JPG

Jag misstänker då att Temp1 på 84grader MÅSTE vara buggad efter som den aldrig gick ner eller upp. Alla andra var bra så...

Vad är felet?

Eller så kan jag sätta in fler fläckar i datorn bara random ställen klistara fast på chassit

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar