Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En Friendslist på Fragbite? Röstning!

Postat av fAKE! den 24 Augusti 2008, 21:41
29 kommentarer · 212 träffar
Hejsan. Jag har sett 2 tidigare trådar om samma ämne. dock är det ej någon röstning i dessa och därför valde jag att skapa denna tråd.

Jag måste säga att jag tycker Fragbite är absolut i särklass skönaste sidan att "hänga" på.

Fragbite har i stort sett allt. Skönt forum *guld värt* Intressanta trådar, hjälp när man behöver det, Natthumor, Lekar och det mesta. You name it, Fragbite got it.

Dock är det en sak jag saknar.

Man borde ha en form av vänner lista på Fragbite tycker jag.

Nej jag syftar inte på att detta skall bli det "nya lunar" utan enbart en form av snabbkontakt ifall man vill skriva ett PM till någon eller se ifall någon uppdaterat sin profil.

Online skylt behövs inte. enbart en form av vänner lista.

Eller kanske en form av lista på valda användare man väljer att bevaka profilen på?

vad tycker ni?

Jag tycker vi tar en röstning och ser vad majoriteten säger.

Att disskutera, vad tycker ni om den här Iden? Tankar kring detta? Ifall ni inte tycker man borde ha det, varför? Skulle det inte vara smidigt?

Hur många här skulle Igentligen inte vilja ha koll på var POCKETESS1 håller hus? eller fick en snilleBLIXT?

EDIT #1

En annan fråga, vad sägs som att man kan välja att bevaka vissa trådar?

skulle det kanske vara en bra ide?

Mvh

fAKE!

ps. Ber om ursäkt för stavning.

Skulle ni vilja ha en form av Friendlist på fragbite? I så fall vilken typ.

114 personer har röstat

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..