Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hemmabio, HD TV, ps3

Postat av zuMzar den 7 Mars 2008, 19:30
17 kommentarer · 138 träffar
God kväll alla fölk på Fragbite! . Pappa och jag har fått för oss att satsa på en Full HDtv, Hemmabio ljud och en ps3a... VI är inte alls hemma på det här området så därför ber jag om lite hjälp....Tanken är att kunna ##FIXXA## film från Inet och lägga på en extern HDD och köra via ps3an då... lite Bluray osv.. Lite fotboll kommer säkert att kollas och då kommer ett problem.. Många jag känner har köpt platt tv och HD tv men deras bild laggar nått fruktansvärt vid direkt-sänd sport. Detta är något som jag och far inte står ut med... Vi kommer ärligt talat kasta ut tvn genom fönstret om det uppstår (ÄRLIGT). Vi kan inget om hur ljud ska vara eller nått. Men de ska funka och låta hyffsat. SNÄLLA hjälp mej och far! vore riktigt snällt. Och när de gäller pris för grejjerna vet jag inget.. pappa sa att han bara ville ha ett pris och se vad de kosta. men andra ord: bra laggfri TV, Ljudpaket som är okej, Ps3a men de kan vi fixxa själva :D
PS. Kan man lägga in Bluray filmer från datorn till ps3an och sen spela upp eller måste de va mpeg?

Tack på förhand!

vilkeT?

30 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..