Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med långa knapptryck på MX510

Postat av simmzooka den 4 September 2004, 03:07
38 kommentarer · 161 träffar
Hej jag har ett problem min Logitech MX510 mus. När jag sprayar så släpper sprayen. Den kan som ett exempel om jag börjar hålla in knappen börja skjuta 1 skott och sedan sluta skjuta och skjuta 3 skott o sluta och hålla på så. Jag har sökt forum, kollat configen, installerat om cs, installerat om drivrutiner och det är samma problem på usb som ps2. En konstig grej är att om jag sprayar i väggen så sprayar det på normalt men så fort jag har siktet i närheten av en gubbe så hakar den upp sig. Även om jag siktar igenom en vägg. Bara skotten skulle träffat en annan spelare så uppstår detta problem. Det är också bara "mouse1" alltså vänstra musknappen som har detta problem. Jag använder en Logitech MX510 men misstänker att det inte är något fel på den 1 månad gamla musen eftersom jag prövat den hos en kompis och det var nästan inget sånt här fel alls.

Nån som har samma problem och löst det eller har något förslag så skriv det här.

Prövade nu med en gammal kulmus med skroll och det var inga problem alls att spraya eller hålla in knappen. Kan det vara nåt fel med knappen? Jag har inte haft detta problem förut med mx510 utan det började för nån vecka sedan.

Men vad säger ni om det där med gubbarna då att när jag har siktet på en gubbe så hakar den sigmen aldrig när jag bara sprayar i väggen.

Tacksam för svar..
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..