Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

d-link DI-604 problem

Postat av apElsAjNACESJDA den 27 Februari 2007, 22:29
3 kommentarer · 163 träffar
Tja jag och en kompis lanar, och är därför ganska beroende av internet. vi gick och köpte en router, en d-link DI-604 och den funkade perfekt i ca 2h med lätt installation osv.

Men nu plötsligt vägrar internet fungera för min kompis, vi vet inte varför men för mig funkar det felfritt. Vi har testat allt vi har kommit på hittills, som att rsa allt och göra om allt från början osv.

Min kompis som inte vart ansluten via router hemma, brukar vanligtvis ansluta via en glocalnetanslutning med användarnamn och pw. Det använder inte jag mig av, Kanske är det därför det krånglar? Plus att jag har trådlös router hemma som jag sitter kopplad på 24/7 annars, som jag har ett program till som heter "D-Link Air", Men det tror jag inte ska ha nått med saken att göra för det är jag inte ens kopplad till när jag surfar här, Men iallafall
om ni har nått förslag som ni tror ska kunna lösa vårt fel så skulle vi vara tacksamma.

/ Apelsajn
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..