Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rädd som fan

Postat av ponty den 27 Februari 2007, 22:31
28 kommentarer · 173 träffar
hejsan.... idag för bara några timmar sen så va jag och en polare ute och latchade i snön ute på våran skolas skolgård. det va en feeeet snöboll . (stor ) så vi bästemde oss för att putta ner den bot ett staket som va nedanför en backe som är brevid skolan. så för skojs skull gjorde vi det :) och den rulla ner och gjick sönder , så blev det ganska stora snö klumpar kvar så vi tänkte ta upp dåm och kasta ner från en stänling ^^ . och så kom det en typ 18 åring och och jag blev typ lite rädd så jag började sakta gå då han plötsligt " KOM TILLBAX JÄVLA SNORUNGE " och efter somm jag och min polare va rädda så gjorde vi typ lite som han sa.... gjick (rädda) mot honnom sakta och så sa han typ VAD FAN HOLLER NI PÅ ME ! och då sa min polare att vi skulle kasta ner en stor snöboll. (han lyssnade typ inte ) och så skrek han VANDALISERAR NI ELLER !? . och då sa min polare . nee :( vi skulle lyfta upp , avbröt igen. JÄVLA SNOR UNGAR VADÅ NEJ !. och vi blev så jväla redda så vi började gå där ifrån och han började gå efter oss sen så typ svingade han sin hand mot min axel träffade typ på skulder blaadet gjorde skit ont :/ .och vi blev helt chockade och börja springa. han typ stannade och gjick tillbax . och vi sprang enda hem till min polare....

FY FAN VA RÄDD JAG VA ! är fortfarande darrig tänk om han hadde slagit ner oss.

vad fan ska vi gjöra polis anmäla han ? är så jävla rädd... :'(
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..