Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig med datorn!

Postat av milado den 22 December 2006, 11:28
9 kommentarer · 67 träffar
Tjenare!

Här kommer en för intresseklubben till att börja med.. jag ska börja spela cs igen efter 1 års uppehåll! ' pennan+anteckningsblocket framme?

Fan min dator e riktigt keff just nu. Nån som har lust o hjälpa?
Såhär ser problemet ut..

När jag trycker igång datorn så går den igång. Men den säker inte efter HD, diskett-stationen eller nått.
Skärmen är helt svart och får ingen signal. Så jag testade att byta datorskärm först. Problemet kvarstår.
Testade att byta grafikkort men det är fortfarande samma problem. Jag är inget snille på det här med datorer men jag misstänkte att det kan vara moderkortet.. kan det stämma?
Om du vet nått skriv gärna eller om du har saknat mig efter 1 år snart så skriv nått sött! :D All hjälp är grymt uppskattat!

Välmött fragbite folket!

/milad

P.s Försöker få med Klejsson att börja spela med oss igen så rösta varmhjärtat nu!

trSS bestod av dMl, ZzLeePeR, neox, Firat, Ligisten & milado, borde klejsson ta sig i förhuden och börja spela igen med gamla ligan?

23 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..