Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Så får du killen!

Postat av DecemberDröm den 22 December 2006, 11:27
12 kommentarer · 111 träffar
Är ni tjejer kära? Känner ni att det är omöjligt att få killen? Då kommer tips som har funkat på mig.

1: Utsrålning. Var inte alltför utseendefixerad. Att va snygg ligger i utstrålningen, tycker ni att ni är snygga så tycker killarna det också.

2: Självsäker. Killar gillar inte när tjejer är som ''Jag är så fet'' eller ''Passar jag i den här tröjan'' eller något liknande. Var dig själv, så uppskattar killarna det!

3: Var dig själv. Bara för att du ser att en tjej har en tröja som du verkligen vill ha ska du inte gå ut och förgäves leta efter den. Du passar i dom kläder du har på dig. Tycker killen att du klär dig fult eller fel är han förmodligen helt fel kille för dig.

4: Gemensamt. För att det ska funka måste ni ha något gemensamt. Det kan vara om vad som helst. Ni kanske gillar samma maträtt?

5: Tillsammans. Brukar du ofta uppleva att killen/maken säger men ''när fan har du fixat det här då?'' Det kan vara om till exempel maten, att killen glor på TV och bara väntar tills tjejen har fixat allt. Då passar ni inte ihop. Ni kan ju turas om, ibland är det du som kommer hem från jobbet och han har fixat mat till familjen och hämtat barnen.

6: Tyck till. Ingen kille gillar att få svar på frågan ''gillar du det här'' ''ja det gör jag, om du gillar det så gillar jag det''. Då har man gjort väldigt mycket fel. Ni kanske kan upptäcka något nytt tillsammans och få ett nytt gemensamt intresse.

Detta är i alla fall mina bästa tips till er. Hoppas ni tycker det är bra.

Fungerar mina råd?

35 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..