Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Formateringen funkar ej?

Postat av BeSz den 22 Februari 2006, 15:35
4 kommentarer · 42 träffar
Asså nu har jag ännu ett problem. när jag startar min dator i vanligt fall utan cd i eller något. så kommer det fram en vit text där det står att ifall jag vill fortsätta starta datorn så ska jag trycka ner F1.
nu e de så att jag inte kan formatera om min dator... asså när jag sätter in cd-skivan i datorn, startar om den. och då ska man ju trycka på nån valfri tangent ellerhur. men innan jag ska göra det så har det ALLTID kommit fram sån text att att man ska trycka F1 för att försätta.. asså denna texten kommer först av allt när man startar datorn. så man kan inte trycka valfri tangent innan den texten har kommit. och inte efter. för då är det försent.. :S men när jag sätter in XP skivan i datorn. utan att starta om den. utan jag trycker på Den här datorn . sen öppnar jag Windows XP installeringen. då kommer det en ruta "installera windows XP osv" då trycker jag "installera windows XP" då installerar den windows. men sen när jag går in på "den här datorn/program" så finns Steam o allting kvar o alla andra program jag hade installerade på datorn innan jag "Installerade" om den... asså hur fan ska jag göra? :S asså på min kompis dator kommer inte det F1 skitet fram? :S kan man typ inte ta bort det ?:S ... det e DELL dator så ni vet ifall det e nått med de ? :S men ma nska fan ändå kunna FORMATERA om datorn.. :S fan asså snälla hjälp mig jag pallar inte detta. jag tror min dator fuckar saj o sånt för att jag har Virus. men jag kan ju inte formatera om datorn så alla virus går bort.. jag kan bara ladda ner ett anti virus program. men jag vill vara 100% säker att ALLA virus går bort. det e därför jag ska formatera om datorn. och installera Anti Virus. innan jag sätter in Nätverkssladden. så jag inte får virus. men det går ju inte att formatera. så sjukt !! kan ni hjälpa mig? snälla!! :( asså de e fan nästan så man vill böla. orka lägga ner pengar sen funkar den inte ens att formatera :/ fan asså.. snälla hjälp!! tack på förhand!!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..