Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Logitech G1 Optical Gaming Mouse

Postat av bjas den 4 November 2005, 14:41
32 kommentarer · 50 träffar
Hej på er. Jag är något av en musfanatiker och har testat de flesta modellerna:

Microsoft Intellimouse 1.1 (Betyg 2/5)
Microsoft Intellimouse 3.0 (Betyg 3/5)
Microsoft Intellimouse 4.0 (Betyg 3/5)
Microsoft Laser Mouse 6000 (Betyg 1/5)

Logitech MX300 (Betyg 2/5)
Logitech MX500 (Betyg 3/5)
Logitech MX510 (Betyg 3/5)
Logitech MX518 (Betyg 4/5)
Logitech MX1000 (Betyg 1/5)
Logitech G5 Laser (Betyg 1/5)

Ganska så intressant är att lasermössen endast får sitt poäng pga komforten. Med andra ord är ENLIGT MIG MX518 den mest funktionella musen som släppts idag. Intellimouse 3.0 i all ära, men det går inte sticka under stolen att hårdvaran och formen är ur tiden nu.

Skulle kunna skriva en recension på alla mössen men jag tror inte att ni bryr er då det redan finns en hel del om dem. Det jag egentligen vill komma till är frågan: Är det någon som lagt vantarna på Logitechs nya mus G1:an?

http://news.mydrivers.com/page s/images/20050830000530_34528. jpg

Ge mig era recensioner på musen i fråga. Faktum är att det finns ingen som kan ge bättre fakta och synpunkter än er fragbitare. De frågor jag vill ha svar på är; Är den ergonomisk? Flyter den bra? Har den några buggar? och Er personliga synpunkt på musen i fråga.

Sen när jag ändå är igång och skriver skulle jag vilja uppmana alla som har funderat att köpa nån av dessa lasermöss som är nya på marknaden. GÖR DET INTE! Om ni var dåliga redan innan kommer dessa möss absolut inte öka era prestationer på planen. Lasertekniken är långt ifrån färdigutvecklad, vilket man klart märker då man har låg muskänslighet och gör snabba rörelser (75% av alla som spelar CS). Tyvärr verkar det som om lösning på problemet ligger väldigt långt fram i framtiden så att det är absolut inte.

Anledningen till att jag fortsätter att testa nya möss är att jag letar efter en mus jag kan ge betyget 5/5. Nämn inte att jag ska testa Razermöss då betyget ryker redan på komforten. Jag recenserar mössen för min egen del men svarar gärna på era frågor om de ovanstående mössen om det är något ni undrar och vill ha mina synpunkter.

Tack på förhand och strunta i att skriva något i stil med Intellimouse 3 4life!! eller nått i den stilen, diskutera möss istället!

Har du hittat en mus som du ger 5/5 i betyg?

80 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..