Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpa ny dator

Postat av gurra112 den 21 Juni 2014, 13:09
5 kommentarer · 185 träffar
Tjenna Tjenna Gurra här!

Jo nu är det så att gamla bettan inte vill ge med sig något mer, så jag behöver en ny dam i mitt liv. Fyllde år häromveckan o fick typ 6000 kronor, men ja hade 10000 kronor sparade redan innan. Fick lite annat också typ kläder, presentkort o sånt. Enda barnet så man får ju lite mer då.

Nu har ju steam sommar rea också så då passar det bra att jag köper ny dator så jag kan spela alla nya spelen som e billiga.

OBS vill ha PC ej mac för har hört att dom är dåliga o går nåt sönder så får man köpa helt ny mac o det har jag inte råd med.

Vad jag vill använda datorn till:
- Spela spel
- Kolla filmer, har stor tv så vill ha minst 2 HDMI ifall nån brud kommer över xD aldrig hänt hittills men man kan ju hoppas :P
- Prata med kompisar på ventrilo o skype
- Lyssna på musik, spotify :P betalar typ 100kr i månaden så behöver dator som fungerar med det. Skulle behöva högtalare också om ni vet några bra!
- Helst vattentålig om de finns ngn ifall de händer ngn olycka
- Fragbite såklart, ni e mina bästa vänner, mina föräldrar frågar alltid vf ni aldrig kommer hem till mig för min mamma vill bjuda på middag någon gång

De e väl det hela. Vet att ni kan allt om sånt här så ni fixar det nog! :P
Min budget är ungefär 16000kr, blir det mer så gör det inget, bara inte typ 5000kr mer för då går det ej

Tack!! :)

MAC lr PC?

16 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar