Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med PS4

Postat av diketroipa den 21 Juni 2014, 13:27
1 kommentarer · 290 träffar
Hej!

Jag har en PS4, och den har funkat klockrent fram tills att jag köpte en soundbar. När jag kopplat in min soundbar via min TV upplever jag att jag får delay, och det blir segare när jag ska spela. Till exempel, när jag kör bil upplever jag att det går segare att svänga med bilen och den känns tyngre på något sätt. Även när jag kör t.ex FIFA upplever jag samma att spelarna är segare när man ska göra vändningar. Det går att jämföra som med CSGO när man har V.sync på eller av, med Vsync på upplever jag att det är exakt lika segt som det är för mig på min PS4 nu. Därför har jag V sync av på min dator.

När jag upplevde detta kopplade jag ur min soundbar, men då blev det ingen skillnad.. Det var exakt lika segt. Då testade jag min PS4 på en annan TV i ett annat rum utan soundbar, och det var fortfarande likadant. Jag vet inte vad som har hänt, och jag är väldigt bekymrad. Trots att jag kopplat ur min soundbar och kör vanligt som jag gjorde innan kvarstår detta problem. Jag har resettat alla inställningar på min PS4 till standard, men allt är likadant. Nu vänder jag mig till er, är det någon som har en susning om hur det kan ha blivit såhär?

Vore tacksam för svar om någon är kunnig inom detta
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar