Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn startar inte(00xc000002)

Postat av HavocSkyrim den 11 Juli 2012, 20:37
5 kommentarer · 276 träffar
Hej.

När jag startade min dator igår så kom det upp någon slags diskkontroll direkt när jag startade den också stog det att man skulle trycka på valfri knapp för att skippa det men jag läste det för sent så den började ersätta massa filer eller vad det nu var och sen kom det upp någon error att (00xc000002) inte kunde startas, tryck OK för att stänga programmet.

Jag tryckte OK och då blev hela skärmen svart, man kunde dock se musen. Jag har startat den i felsäkert läge nu och har googlat runt en hel del men jag kan fortfarande inte hitta problemet.

Jag testade att konfigurera några inställningar i MSVBVM60.dll som det stog att man skulle göra på någon hemsida men det funkade inte.

När jag startade om datorn efter jag hade gjort det så fick jag en bluescreen, datorn startades om av sig själv och det kom upp någon ruta där det stog att den skulle reparera datorn eller vad det nu var men efter det så blev det bara svart igen och samma error kom upp som tidigare (00xc0000022).

Jag undrar hur jag kan fixa detta, kanske man ska återställa datorn till hur den var för 2 dagar sedan? Hjälp :/

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..