1
Volymproblem.
Postat av wadz den 5 April 2012, 15:32
2 kommentarer · 281 träffar
Har ett väldigt litet problem. Det är som så att volymen på min dator är väldigt låg. Har 100 på volymkontrollen och så vidare. Har inte rört någon originalinställning(vad jag kan komma på). Det roliga är att det inte alltid har varit så här, det har blivit värre med tiden. Och jag har testat med flera olika headset/hörlurar så det är inte fel på dem.
Och jag har en annan dator som ar ett likadant "ljudkort" (integrerat). Men där är volymen mycket högre, det är ett Realtek hd. Vad kan detta bero på? Är det någon form av slitage eller är det jag som har kommit när någon inställning? Misstänker att något är fel, och jag har väl lite sämre hörsel kanske, men som sagt så är det stor skillnad mellan min stationära och min laptop.
Och jag har en annan dator som ar ett likadant "ljudkort" (integrerat). Men där är volymen mycket högre, det är ett Realtek hd. Vad kan detta bero på? Är det någon form av slitage eller är det jag som har kommit när någon inställning? Misstänker att något är fel, och jag har väl lite sämre hörsel kanske, men som sagt så är det stor skillnad mellan min stationära och min laptop.