Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ipren och alkohol

Postat av Prefect den 5 April 2012, 15:28
14 kommentarer · 2 272 träffar
Hej fragbite idag är det festen alla väntat på i hela uppsala och jag tänker verkligen inte missa den, problemet är att jag för 2-3 veckor sen fick halsfluss och hade det knappt 1 vecka dock tog jag inte hela pencillin kuren utan började att dricka 2 dagar innan kuren var slut, och så i tisdags vakna jag upp med lite ont i halsen kändes lite som halsfluss dock inte alls lika ont kände mig lite små sjuk helt enkelt men jag tog en ipren sen gick jag ner på stan och var där hela dagen, struntsamma idag torsdag mådde jag ganska kasst imorse, men efter att ha varit vaken 1-2 timmar och duschat och druckit och lite så så mådde jag bättre jag tog en ipren vid 10 tiden och mår fortfarande bra lite täppt och små förkyld bara, jag och mina polare ska börja föra kl 20 ikväll hur allvarligt är det att jag dricker, och ska jag ta en ipren till nån timme innan vi börjar kröka för att orka hela kvällen eller är det för farligt, jag har adhd och har tagit sånn medicin efter eller innan jag druckit utan några konsekvenser, har läst lite överall och alla säger olika
notera att jag fått lite ontare i halsen för varje dag som gått men att jag iaf kan äta om jag tar ipren, det kunde jag inte när jag hade halsfluss eftersom man har någon böld, det känns som jag har halsfluss men det gör inte lika ont och jag kan svälja saker, så tror det bara är något knas elelr någon lindrig halsfluss

jag är 18 år (93a) väger 81 kg har har varit små sjuk i 2-3 dagar men känner inget när jag tar ipren har totalt tagit ca 7-8 ipren sen i tisdags, jag ska börja dricka kl 20 ikväll jag har 5 st 5.2 33 cl, är ganska lättpåverkat och ska va ute till minst 4-5 iaf, min fråga till er är kommer jag att dö? och om när jag borde ta en till ipren om jag tog en vid 10 ska börja dricka 20 eller ska jag skita i en till ipren eftersom man känner sig frisk när man dricker :) ?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..