Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorfel????

Postat av ettatta den 2 April 2012, 21:20
2 kommentarer · 94 träffar
Hej! Jag har haft problem med min dator nu ett tag..
Beställde ett nytt grafikkort för ett tag sedan. men det funkade fortfarande inte.
Skickade över min hårddisk till en polare och han installerade windows via sin dator på den.
Och idag när jag fick tillbaka hårddisken kom jag hem och stoppade in den i datorn, Den startade och jag fick lyckorus genom hela kroppen då datorn varit trasig i 6 månader+...
Började fixa lite med internet osv. fixade allt och började ladda ner League of legends och bf3 på datorn. fixade även med flash och sådana program. antivirus osv. Men när jag sedan skulle reboota för att det skulle funka. så startade den som vanligt. startade nerladdningen av bf3 igen. och började slösurfa lite i väntan. tog ett litet tag innan jag skulle kolla hur det gick med nerladdningen, kollade skulle klicka tillbaka till internet men då bara krashade allt. blev rutor i rutor om ni vet vad jag menar?? allt vart konstigt och gick inte att trycka någonstans. Drog då en ctrl+alt+delete. Men det funkade inte heller, datorn svarade inte på något. väntade några minuter men hände fortfarande ingenting... Så jag startade om datorn, den gick till felsökarläge och letade fel. men sedan slog allt bara av och jag slog igång den igen, då gick den till bluescreen, startade om några gånger. men endera så går den till bluescreen eller så slår skärmen av och har "no connection"..
vad tror ni är felet? och vad är bäst att göra??

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..