Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träna (inte gym faktiskt)

Postat av HOTMALE den 2 April 2012, 21:16
8 kommentarer · 74 träffar
Tjenare.

Har inte tränat sen 4an i hela mitt liv (inte ens gymnastik på skolan) men har nu tänkt att börja ta tag och börja att träna hemma lite smått innan jag börjar gymma. Är som så att jag bor varannan vecka.
Ena veckan har jag tillgång till boxningssäck och den andra till en träningscykel.

Notera att jag endast ska träna upp mina "småmuskler" eller vad man ska kalla det (är redan smal), gör inte detta för att komma i form som så, utan detta gör jag för att jag aldrig har tränat innan och ska börja på gym.

Då undrar jag, är det bra om jag slår 20-30min varje dag 5-7 dagars boxningssäck en vecka, och sedan nästa så tränar jag motionscykel 20min 5-7 dagar i veckan.

Kommer detta ge något alls eller kommer det inte hjälpa det minsta om jag vilar en vecka (blir ju att jag tränar armarna en vecka och benen den andra) mellan?

Tack på förhanden.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..