Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

konstigt fel på datorn! snälla kolla hit

Postat av kalleteodor den 20 Augusti 2011, 04:11
5 kommentarer · 215 träffar
Tar allt ifrån början:
För någon vecka sedan fick jag hem mina beställda delar som bestod av ett fractal design defind chassi och ett coolermaster m1000 silent nätagg..
jag började plocka ur mina gamla delar och sedan satte jag i dom i det nya chassit. jag bytte även processor fläkten och när jag plockade loss processorn så såg det ut som ett stift hade böjt sig där man pluggar i processorn, jag brydda mig inte om det utan installerade istället alla komponenter i det nya chassit, datorn startade och fungerade, nu till problemen-->

1, datorn hänger sig med jämna mellanrum
2, ibland när datorn hänger sig så blir det fyrkanter över hela skärmen ( cirka 200st som är 5x5mm stora)
3, datorn laggar när jag spelar tillexempel call of duty mw2
4, datorn känns allmänt seg

undrar nu om det finns någon som varit med om samma problem eller om det finns någon som har en aning om vad felen beror på.
jag har tillexempel redan provat att ominstallerat datorn och även provat med olika drivrutiner på grafikkortet..
men samma problem uppstår ändå.

är hemskt tacksam för svar och om det skulle vara till någon hjälp vad min dator består av så skriver jag det också:

processor: intel core i7 950 med ett coolermaster v6 kyl
moderkort: asus p6x58d-e (1366 socket)
grafikkort: gigabyte gforce gtx 470 super overclock
ram minnen: corsair dominator ddr3 3x2gb
hårddisk: 250gb 7200rpm
nätaggregat: asus m1000 silent

snälla fragbitare hjälp mig med shysta svar nu!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..