Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min vän...

Postat av bullen af kumla den 20 Augusti 2011, 04:43
13 kommentarer · 297 träffar
hej.. tänkte bara be om lite råd.

Jo, min vän(Andreas) är så fruktansvärt.. ja.. elak! Mot allt och alla.. han säger håll käften till alla i sin omgivning..
Det värsta är att han älskar att mörda djur. Ser han en spindel trampar han på den..
Finns faktiskt nåt som är ännu värre. Han mördar hamstar.
I början av 7an fick han IG på ett prov.. då drog han till den lokala djuraffären och köpte en hamster, han döpte den till lennart.

Senare på kvällen gjorde han det. Det vidrigaste och äckligaste du någonsin kan göra.
Han kastade ut den genom fönstret. Han lämnade även en lapp, fastNÅLAD i skinnet: GE MEJ INTE IG JÄVLA FITTLÄRARE!!!!

Det blev inte så stor grej av det, och Andreas går till skolan som vanligt. Där blir han retad för det.. han blir ledsen.. men samtidigt otroligt arg. Han springer hem. Går till gatan där han bor. Plockar upp den döde hamstern och spottar på den. Går tillbaka till läraren, slänger upp hamstern, och kuken (!) på katedern och ollar hamstern: ÄR DET DET HÄR DU VILL HA!
Skriker andreas våldsamt! Läraren, som är djurvän, säger hastigt - Det är lugnt,. ta det lugnt snälla! och drar sig försiktigt för pannan. Andreas, som fortfarande har sin håriga k*k hängandes och slängades lugnar ner sig, stoppar ner den i byxorna och går...
Andreas, fick tillslut VG på provet...

Så min fråga är: tycker ni det är rätt att Andreas ska kunna få högre betyg på det här sättet?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..