Tjena!
Sitter med en laptop som det har blivit ganska mykcet problem med på sista tiden. Allt började med att jag skulle spela Bonniers trafikskola -11, då fanns det 2 alternativ: Anpassa skärm storleken eller nåt annat som jag har glömt. Jag valde att anpassa skärmen och då blev rutan ca 1,5 dm stor mitt på skärmen. Sen när jag skulle spela cs så upptäckte jag att rutan var lika liten!! Laddade ner nya drivrutiner till grafik kortet och installerade (tog bort dom gamla innan). Iallafall när jag startar spelet så är rutan lika liten men nu har ljudet blivit askonstigt, när jag skjuter, springer, lyssnar på musik eller vadsomhelst så rasslar det liksom och låter konstigt. Läste någonstans under installationen nåt om USB men hoppade över det. Så vad är felet? det är alltså bara i usb utgångarna där man kopplar in headsetet som det rasslar i.
Ett annat problem som inte är lika viktigt är inställningspanelen ovanför tangetbordet, förut när jag höjde, sänkte eller stängde av ljudet så kom det upp en symbol på skärmen, det gör det inte nu, det lyser inte ens på panelen när man tar på knapparna (Det är touch). Det började när jag började spela wow för ca 3 månader sedan!
Här är datan om ni behöver lite info om den!
http://icecat.se/p/packard-bel l/lxb560x007/b-rbara-471284271 8710-lj65-dt-020_it-2301789.ht ml Ingen super dator men den ska ju ändå klara cs, enda skillnaden från den där är att jag har windows 7!
Tack på förhand!!
Taxfree vet jag inte riktigt, 18 eller 20 stämmer nog bra... alkoholen är billigare i england än i sverige, rätt mycket billigare faktiskt.
Och ute på krogen, barer, klubbar etc.. generellt dyrare eller billigare än Swe?
Var ligger priserna ca?
men hur är det med priser I skottland då???