Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min skärm slocknar vid start utav spel!

Postat av Hicchead den 25 Maj 2011, 23:39
5 kommentarer · 284 träffar
Hallå!
Behöver verkligen hjälp med min dator, en dag då jag skulle starta datorn började den bara pipa konstant. Jag lämnade in den på lagning, dom bytte grafikkort. När jag skulle starta den och sedan börja spela spel så tog det bara några sekunder och skärmen blev helt svart, "no signal". Kunde inte vara inne på datorn mer än några minuter utan att ha ett spel igång och samma problem inträffade.

Jag lämnade in den åter och dom sa att grafikkortet blev för varm, därav bytade dom chassi. Samma problem har jag nu efter chassibytet, dock kan jag vara inne och surfa utan att skärmen slocknar. Datorn klarar av mindre krävande spel såsom CS, men när jag skall starta tex HoN så slocknar skärmen.

Jag börjar bli lite smått frustrerad och behöver verkligen lite råd och hjälp om vad som kan vara fel.

Har nu ett GeForce GTX 460 grafikkort samt Cooler Master chassi.

Alla tips godtages, tackar!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..