Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjejer o dess snygghet blabla!

Postat av klklklsklodsjhi den 25 Maj 2011, 23:35
18 kommentarer · 203 träffar
Hej.

Man är ju så tokigt utseendefixerad. Eller allt har snarare blivit så tokigt utseendefixerat med Facebook m.m.

Ute, träffar nytt folk, berusad, då kan man i princip sätta vilken tjej som helst, bara man kommer nära på henne och känner att det klickar just för tillfället. Efter samlaget o allt kan man vara jätte nöjd, allt känns frid och fröjd.. Ju fortare man kommer där ifrån, desto bättre.

Men som alltid så frågar tjejen efter telefonnummer o Facebook.

Telefonnummer tycker jag kan vara okej, hålla lite sms kontakt.

Men Facebook, njaa..

Det är i detta skede den såkallade "bakisångesten" växer fram.

Dagen innan, allt klickade bra, man hade sex, var berusad och hade skoj. Men när vänförfrågan kommer in, då blir man såklart automatiskt intresserad. Efter ha kollar igenom ett antal bilder börjar tankarna bollas i huvudet "hon kanske inte var så snygg" blabla

Är det ingen mer som känner igen detta? Tycker det är fel att "känna" folk och hålla kontakt med folk på Facebook. Det är IRL det handlar om, och det är där efter man borde betygsätta tjejers utseende. (Där beteende och utseende mixar med personlighet är inräknat.)

Vet inte hur många tjejer man ratat bara efter man tagit djupare titt på Facebook.

Vad tycker ni? Känner ni igen er något i detta? Kan tillägga, till och med hon som tog min oskuld gjorde att jag fick ångest för hon skulle ha mig på Facebook och grejer.. Man råkar snubbla in på hennes profilbilder ett par gånger i månaden och påminns mer och mer. Personen behöver inte vara ful i fråga, utan man förstärker det pga att man lägger märke till detaljer efter man genomskådar hennes bilder flertal gånger.
Mina bilgenomskådningar ledde tillslut till ett form utav "hat" vilket gjorde att jag faktiskt tog bort henne från Facebook, även mobilnummer.
Blev tillslut nästan äcklad av människan efter man psykat sig med alla facebook bilder.

Vad tycker ni?

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..