Tja, gått på medicin som tvingat mig att hålla mig borta från träningen i ungefär 2månader. Nu är kuren snart slut och jag vill försöka komma ikapp med formen innan sommaren.
Är 191cm och väger 83kg~ har lite så kallat "smalfett" "skinnyfat" w/e som behöver trimmas och undrar vilka kosttillskott som möjligtvis skulle kunna hjälpa mig på traven.
http://www.gymgrossisten .com/1/sv/artiklar/deffpaketet-2 ett alternativ kanske?
Och jag vet att man i princip kan få i sig alla nödvändiga ämnen utan tillskott men det borde redan vara uppenbart att jag utöver min vanliga kost vill ha någon slags "boost". Vet att det inte är mirakelsaker som gör mig arn0ld men känner att, varför inte testa för mig själv om sakerna faktiskt fungerar?
tldr; Inte gymmat på 2månader pga medicin, vill träna innan sommarn, bli av med smalfett och bygga så mycket jag hinner
kthxbb31slak
Skulle också tillägga att satsa på Kreatin och BCAA just kostillskott mässigt för det är bevisat att de faktiskt funkar. Sedan slimma ner sig med hjälp av annan kost istället.
Jag har Creatine Monohydrate från STAR NUTRITION som jag fick med för längesedan men inte använt mig riktigt av, doseringen innefattar en lång " start up" tid och massa strunt och har inte riktigt tagit tag i det.
Har också BCAA Hardcore ifrån Chained Nutrition som jag gillar, dricker den under träning.
Tips på kost, kyckling, ris, ägg? Blir enformigt dock och mina föräldrar lagar mat åt mig ibland och då accepterar de inte att jag alltid vill ha kyckling. sorry för WoT
Exempel på hur jag äter:
Frukost:
Gröt, Kvarg, Spenat, eventuellt proteinshake.
Runt 10:
Proteinshake/Kvarg, frukt och kaffe.
Tränar kl 11.
Lunch:
Kyckling, mathavre/ris/potatis och spenat eller broccoli.
Mellanmål som runt 10 med gröt också vid 15:30
Kvällsmat som Lunch
Sen Kvällsmål som Mellanmål
Äter du sådan 0.2 Kvarg med smak eller helt naturell?,
Bor ju nämligen hemma och går i gymnasiet.
Är kvarg fortfarande okej när jag vill tappa mitt "skinnyfat"? :) Tack så mycket för svaren btw.
#6 och vrf inte då? bulkar man eller liknande skiter man väl i sockret
Du vill inte bli fet bara för du bulkar.
280mg koffein per dos. Gött!
Hoppas han inte dör..