Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

UFC i helgen

Postat av HiddeN den 8 April 2013, 11:29
8 kommentarer · 251 träffar
Tjenare. Det var riktigt soft med UFC i Globen i fredags. Åkte bil till Stockholm med ett gäng och det blev några kalla och lite skitsnack på vägen dit. Fighterna var hyfsade men missade några stycken då jag, brorsan och en till rensade pengarna under matchen så att säga. Man skrek, sjöng och ja, jisses vad kul vi hade. Kvällen kunde dock slutat lite bättre då en av dom som satt en bit ifrån oss (Kan ha vart 25-30) sa "Borde inte ni vara tysta?" med ett ansikte som såg irriterat ut. Jag svarade med "Du ska inte säga åt mig vad jag ska göra, jag får gapa hur mycket jag vill" och stämningen blev sämre. Brorsan sa inte ett ord själv men jag stod upp för vad jag tyckte. Brorsan trodde att det skulle bli bråk med någon av grabbarna efter matchen men ingen syntes. Den här killen kunde ha suttit hemma och kollat UFC på stream om han inte velat ha liv bredvid sig på läktaren ;P Nu sitter jag och tar en kopp kaffe och surfar lite :)

Vilken match var bäst enligt er som var på plats?

Någon av er som hörde oss gapa lite längre upp och kanske hörde våran diskussion oss emellan och i så fall, gjorde jag rätt?
Hur tyckte ni stämningen var på läktaren?

1 100 :- för lång underhållning som höll på från fem till elva var inte dumt och jag ångrar inte att jag var på plats, verkligen inte :)
Är Alex med nästa gång UFC arrangeras i globen så lär jag garanterat komma igen.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..