Fotboll Vilket lag gillar fragbite mest?
Vilket lag tror du vinner? Största skandalen? Vilka möter varann i Champions league?
Själv tror jag Real madrid vinner hela alltet. Tror Barca - Real madrid i final :)
Största skandalen var väll att united inte kunde vinna mot Basel och kom inte vidare i Champions League...illa för ett united fan som mig själv.
Medans vi pratar fotboll, varför inte ta reda på vilket lag Fragbite gillar mest? :) Och bara storlag :)
Skrivet med min iPhone
Manchester United (21%)
Arsenal (15%)
FC Barcelona (15%)
Real Madrid (10%)
Liverpool (10%)
#85, äkta kärlek.
AC Milan
Manchester City FC
#112 Jaså? Jag saknar Juventus, Liverpool, Sevilla och Schalke i årets Champions League men finner dem i din poll. Om du menar lag som har "chans" att gå till CL är du ju bara lame, kvartsfinal förra året och på CL-plats i ligan nu med Arsenal och Liverpool bakom sig...
I övrigt lämnar du mig konfunderad över vilka lag du anser vara storlag, exempelvis CSKA och Zenit är med på listan men lag som Porto, Ajax och Dortmund är tydligen inte tillräckligt bra.
Tottemham
Dortmund
Porto
Ajax
Övrigt
V ill ni ha något mer lag innan jag snackar med en moderator får ni skriva det, för jag tar inte kontakt med en moderator en gång till.
Bayern München ska ta det, nu på hemmaplan vore det perfekt x)
Att en spelare i SK fuskar utan de andras vetskap, fuskar hela SK då, om man ska göra jämförelsen till CS-sammanhang.
Jag fördömmer all typ av fusk, oavsett om de spelar i Barcelona, Manchester United eller Bayern München.
Barcelona spelar den mest attraktiva fotbollen.
Skrivet med min Android-mobil
UNITED till I Die
Ett riktigt tecken på en medgångssupporter - "Varför hejar man inte på det bästa laget?"
AIK i med och motgång!
Manchester United (20%)
Arsenal (14%)
FC Barcelona (14%)
med Liverpool hack i häl
Liverpool (13%)
just nu
Annars är det MFF <3
#130 Frågan var "Vilket lag är bäst?" jag syftar på röstningen...
"Fotboll Vilket lag gillar fragbite mest? "
samt texten innan pollen:
"Medans vi pratar fotboll, varför inte ta reda på vilket lag Fragbite gillar mest? :) Och bara storlag :)"
Det har helt klart blivit missuppfattning kring pollen och diskussionen i sig. Vissa pratar det bästa laget, och visa pratar det laget de gillar bäst.
Som jag skrev är det Chelsea som gäller för mig, men Barcelona för Champions League vinst och det bästa laget idag.
Skrivet med min Android-mobil
OnT: Tror att laget som gör flest godkända mål framåt i finalen vinner.
Största skandalerna var City och United som båda åkte ut.
Dessa lag möter varandra:
Napoli—Chelsea
Milan—Arsenal
Basel—Bayern München
Lyon—Apoel Nicosia
Bayer Leverkusen—Barcelona
CSKA Moskva—Real Madrid
Zenit S:t Petersburg—Benfica
Marseille—Inter
Din sista fråga svarar jag Liverpool på, eftersom man inte får välja Sveriges största lag IFK Göteborg.
Arsenal (14%)
FC Barcelona (14%)