Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Saker att köpa från USA!

Postat av Boatmaster den 13 December 2011, 17:57
22 kommentarer · 345 träffar
Hejsan alla goa grabbar & flickor!

Som de flesta av er har märkt så är det snart julafton. För många är det här en väldigt härlig högtid, för vissa andra så är det mest en ursäkta till att inte spotta i flaskan.

Hur som helst så delas det ut en hel del julklappar. Detta året blir det dock lite speciellt för vårann familj då det är en hel del släktingar som kommer hem, t.ex min morbror från usa.

Min morbror vill gärna köpa något till oss, min brorsa skulle få en klocka t.ex. Jag där emot, har ingen aning om vad jag kan tänkas önska mig.. Morsan insisterar även på att han ska få köpa en julklapp till mig, även fast jag egentligen inte bryr mig.

Så snälla fragbite, hjälp mig att önska mig en rolig / fin / underhållande julklapp från usa. Har ni några tips på t.ex kläder, it-prylar, kuddar, ja vad fan som helst - Så skriv gärna erat tips.

Marknaden är alltså usa, det betyder dock inte att presenten måste vara speciell för usa.

Kan tillägga att jag är 19år av det manliga könet.

Ni får även gärna diskutera vad ni tycker om julklappar :)

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar