God kväll på er.
När jag var yngre så såg jag och en vän till mig en riktigt härlig PvP-rulle som vi tittade på om och om igen, allt var verkligen perfekt med den nu när man ser tillbaka, fastän att den kanske verkar bättre nu än vad den egentligen var.
Dock så har jag aldrig fått chansen att se den igen men jag har hittat den på Warcraftmovies.com och ingen annanstans efter mycket sökande. Det som krävs för att se/ladda hem filmen på Warcraftmovies är att man har ett premium-account.
Så jag undrar om någon skulle vilja låna ut den så att jag kan ladda hem filmen? Accountet är ändå bundet till din email så accountet kan du ta tillbaka när du vill.
Många säger säkert att jag ska skaffa premium själv istället för att be om att få låna account, men jag är nöjd med wcm som det är, detta är det ända tillfället jag har behövt ett premium-account.
Här är filmen:
http://warcraftmovies.com/movi eview.php?id=2802
Så om någon har hjärta till det så skulle jag vara väldigt tacksam om jag fick låna accountet i några minuter. :)
Och en diskussion, Vilken är den roligaste klassen att titta på i PvP, filmmässigt?
tacka mig brä
märkte nu att det var sämst kvalla
och det är bara halv låten