Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Chargeback

Postat av Recipeforhate den 19 Mars 2011, 17:56
12 kommentarer · 195 träffar
Tjena, Jag fick nyligen en Chargeback på mitt konto.

Läste allt innantill för att behöva "återbetala" då.

Jag gjorde som det stod men såg förstod inte riktigt om mitt konto skulle bli upplåst. Jag vart tvungen å låsa upp min Chargeback med den tidigare betalning jag använt förut då vilket visade sig vara 6 månaders betalning.

Sen när det stod success och jag skulle trycka på "Back to Account Management" knappen så står det att kontot inte är tillängligt för att användas å bla bla.

Och det stod fortfarande att jag va suspended, och då märkte jag att jag kunde betala med fler alternativ så som 1 månad, 3 månader och 6 månader. Jag tog samma som jag hade förut. och då visade det sig att jag betalat 620 kr för att låsa upp min chargeback som skulle upphäva inom 24 timmar och sedan gjorde jag en ytterliggare betalning på 620 kr för att kunna spela... vafan har jag gjort :S ?!

Har sjuk jävla ångest just nu.. delvis är det min farsas kort.. han kommer ju lugnt sagt att döda mig.

Såhär ser det ut nu..

http://data.fuskbugg.se/skalma n02/Chargeback.jpg
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..