Hej, en snabb fråga, hur byter man font på wow? Tycker inte att original är så speciellt snygg som jag önskar det var!
Har googlat men jag suger på det så jag får inga svar:/
Disk; Original ui eller annat?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
haha min kompis tog med sin softis. Han hande softisen + en strumpa på huvudet :L Polisen kom till skolan när någon granne hade sett en phsycpath gå till skolan ^^
Så vad tycker ni jag ska göra? Det är int min pistol utan min kompis.. och kan int ringa o fråga dom nu.. ska ja säga åt han att ta Me den ändå o fråga någon i skolan? Vem borde jag isånafall fråga egentligen? Rektorn eller? Om jag frågar min mentor o hon säger ja är det säkert då?:P
Jag chansade och sa åt min kompis att ta med pistolen idag, och när jag kom dit så frågade jag en lärare direkt och hon sa att det är okej! Hahaha tycker egentligen det är fel att bära runt på pistol i skolan.. Menmen roligt iallafall :D
Fråga dem på skolan. Pistoler och sådant är väldigt känsligt i skolan pga massa idioter som bestämt sig för att skjuta hej vilt i skolkorridorer med riktiga handelsvapen.
Du måste ha Rektorns tillstånd, annars tar de soft-airgun/luftpistol/ whatever du har med dig. (BTW är du under 18 så tror jag du kan dömas för olaga vapeninnehav)
hade med mig soft air gun (min brorsas) skulle leka ball när jag gick i 2an och tog med den, sen sa min lärare att jag inte fick ha en sån i skolan. Trodde inte den var laddad så då "skjöt" jag min lärare, (trodde fortfarande att magasinet var tom) men sen skjöt jag en kula på hennes ben. Hon blev arg :(
Du får inte ens ha varken en tshirt med ett blad på eller en tshirt med Angelina jolie i bikini på, så jag gissar på: Nej, du får inte ha en pistol i skolan.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
klart som fan du får
ta med dig en soft airgun i fall du har en sådan fast utan magasin hf
Ont. Ring och fråga
--Det var späcks foto---
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
Man fick heller inte klä ut sig till hitler :( Snyft
Du måste ha Rektorns tillstånd, annars tar de soft-airgun/luftpistol/ whatever du har med dig. (BTW är du under 18 så tror jag du kan dömas för olaga vapeninnehav)
Iallafall inte utomhus då du kan bli tagen för dålt vapen .
Skrivet med min Android-mobil
Om dom polisanmäler förklarar du bara läget?
Annars kan du ju binda fast alla lärare+rektorn nere i gympasalen eller nå då ser dom den inte!
Känt för att vara en piss skola.
"Skolan präglas av en avspänd och vänlig atmosfär. Personalen är välutbildad,har ett stort engagemang och ett helhetsperspektiv på eleverna."
är något av detta sant?