Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW Problem</3

Postat av Crawford den 26 Januari 2011, 17:38
3 kommentarer · 84 träffar
Hejsan guys :)
Nu är det så att jag har en iphone 4, vilken krashade och nu så har jag fått tbx den, i fredags fick jag den. och ALLA apps är borta, (jag har inte köpt några, så menar inte att jag inte kan få tbx dom) men iaf, nu har jag en authenicator kod på mitt konto, men jag kan inte logga in pga att jag har en ny authenicator reg kod? ( hoppas ni fattar.) aa, så jag kan inte logga in. Jag skickade mail och förklarade, då skickade dom ett mail några dagar senare om att jag skulle verifiera mig, annars skulle min konto bli låst för dom hade misstänkt mig för att blivit hackad. Jag kanske blivit hackad? ingen aning. Men iaf, nu har jag fått ett till mail, där det står att jag ska verifiera mig så admins kan fortsätta kontrollen av accet. Men jag vet inte om det är äkta? ser 100% äkta ut, den är addad (kontakten) och jag har bara addat äkta blizz kontakter. Sen när man trycker på länken så kommer det upp: Varning phisher , så jag klickade ner, jag länkar mailet och mail source så får ni hjälpa mig och se om det är real?:) ty
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..