Hallå farbror blå.
Är det bara jag som stör mig på att man kan få vanilla pvp titlarna nu?
För fick man sitta och nöta world pvp, och nu behöver man bara lira rated bgs..
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Så mycket efterbliven nostalgi, som en jude som saknar förintelsen ungefär.
Ja, det är bara du, bara du som saknar den hjärndöda farmandet för en titel. Nu krävs det att du vet vad du sysslar med.
För att klargöra vissa saker var jag Lieutenant General. Farmade bara för gearet då jag redan hade mount och inte tillräckligt med tid för att gå för general och upp. Förstod du inte vad jag menar har du inget att tillägga diskussionen.
Ja, det är väl lite synd, dock så slutar ju en hel del spelare med WoW, de som spelat sedan Vanilla. Tex. Gladiator visar ju att du är en duktig PvPare, medans High Warlord visar att du praktiskt taget är ett geek. Inget fel med det såklart. ;)
Edit : om det inte framstår i texten syftar jag ju på att kanske 10-20% av de aktiva spelarna på en server har någon form av PvP titel, kanske knappt den procenten.
#19 Spelar du wow atm så har du ju helt klart missat något, annars så är det såhär att just nu kan man klicka upp PvP tabben och välja mellan Rated Battlegrounds och Arena. Arena om du har ett team, Rated Battleground om du är leader över en grupp med spelare. Sedan går din Rating i Rated BGs upp beroende på vad du gör, (vet inte, kör själv endast arena). När du har 1100 får du Private etc.
Att inte de flesta tycker att få vanilla titlar genom rated BG's är dåligt förvånar mig faktiskt. Det finns inget rättvist med det. Det är jävligt tråkigt för oss som spelade på den tiden, och alla nya har ju inte rätten att bli sur för att dom få nöja sig med nyare grejer.
#34 håller delvis med dig, men att balansera pvp'n kring "competetive" battlegrounds (lol) som inkluderar sota, veichle pvp och zergfests visar hur lite dem bryr sig om kompetiviteten i spelet.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Förövrigt var det roligare innan honor lades in
Man mötte bra många premades under den tiden med.
Jag känner mig aningen blåst då jag har en HWL warrior och en WL warlock. Finns redan några i min guild som fått HWL titeln...
Ja, det är bara du, bara du som saknar den hjärndöda farmandet för en titel. Nu krävs det att du vet vad du sysslar med.
För att klargöra vissa saker var jag Lieutenant General. Farmade bara för gearet då jag redan hade mount och inte tillräckligt med tid för att gå för general och upp. Förstod du inte vad jag menar har du inget att tillägga diskussionen.
9# Enklare än nu imo. Gjorde man säkert gubben.
Håller med, tycker att det är rätt löjligt, även om jag gillar systemet så tycker jag att man kunde ha bytt namn på titlarna åtminstone.
Edit : om det inte framstår i texten syftar jag ju på att kanske 10-20% av de aktiva spelarna på en server har någon form av PvP titel, kanske knappt den procenten.
http://wow.joystiq.com/2010/11 /04/rated-battlegrounds-faq /
etc. googla runt.
OT: Ja, det är värdelöst.
Men gubbar o flickor Om ni har så höga ranker så har ni en Feat of strenght o visa så er coolighet inte försvinner, btw Gladiator är inte vanilla.