Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wow trådar

Postat av RepZ den 19 Januari 2011, 01:26
3 kommentarer · 145 träffar
Börjar bli allmänt trött på alla wow trådar , Ja jag spelar wow själv och ja jag har även frågat på fb också men jag kommer inte med dumma frågor vilken arena setup ska jag köra?

Du kan i stort sätt testa på vilken setup som helst istället å se om den funkar dom flesta setupsen funkar i 2v2, 3v3 kan det va lite svårare, använd cc. annars sätt dig å leta upp nåt 2k rated team på armory eller lär er använda google ;>

vilken program du ska använda för att spela in ? finns ett antal trådar med samma frågor och troligtvis några vettiga svar

annars använd google ?

Och ni som frågar vilken klass ska jag lvla ? Men herregud inte fan ska andra säga vad du ska lvla för klass testa några olika klasser, Om du gillar melee ta en melee klass då gillar du casters ta en caster klass då? hur svårt kan det vara?

Och dom som undrar om vilken klass som kommer bli buffad / nerfad här är ett tips

http://www.mmo-champion.com

Kolla där istället för där kan ni garanterat hitta svar på det också,

Och till er som undrar vad ni ska gema / enchanta / gå för vad är du för klass ? du kanske inte ska enchanta strength på feets om du är en rogue , det är inte så svårt, om du spelar det så lär dig istället för att fråga andra.

Och ni som undrar varför serverna är nere en onsdag när det kommer en patch , läser ni inte ? det står att dom kommer vara nere, och om dom är nere några timmar extra vad gör det? vänta bara bli inte bättre om du sitter å frågar om det på ett forum och blir idiotförklarad istället.

har ni ingen aning om hur ni ska göra testa www.google.se eller www.google.com och sök på det istället. får nog svar lite snabbare!

Nu orkade jag inte skriva mer ;<

Stavfel bjuder jag på ;>
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..