Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte bestämma mig

Postat av solomon- den 13 Januari 2011, 18:20
11 kommentarer · 114 träffar
Tja grabbar och tjejer!

Jag har kommit i ett litet dilemma i guilden. Problemet är att jag joinade guilden för att spela med en vän , kan man väl kalla det.. Jag träffade denna vän igenom en random hc som ofc, var från samma server.

Jag joinade även guilden i väntan på att få ett svar från en av serverns bästa guilder, vilket jag inte fått än, men det spelar väl inte så stor roll atm.

Guilden jag är med i innehåller två stycken 10m grupper. "Team1" och "Team2".

Team1 är ganska så duktiga. De har clearat ganska bra inom en kort period. Team2 är lite mindre duktiga och har lite slöare progression. Men, jag har min vän där.

En kväll här förut behövde vi i Team2 en standin för Atramedes och guildledaren, även Raid Leader i Team1 spelade med oss. Efter raiden så fick jag PM från min polare och sa att jag får välja mellan att vara kvar i Team2 eller börja spela i Team1, eftersom Guild Ledaren tyckte jag var "tillräckligt bra" för dem.

Team1 har försökt köpa mig med att de ska geara mig snabbare, bra progression osv MEN de raidar bara 2 dagar i veckan. Söndagar och Tisdagar, vilket är jävligt slött eftersom jag vill raida så pass mycket som möjligt.

Team2 har som sagt mindre progression pga mindre bra spelare men raidar 3-4 dagar i veckan(många "ifall du kan komma-raids") och erbjuder mig också gear, eftersom jag är den enda holydinen. + jag har min vän i Team2.

Men som sagt, jag vill progressa lite mer än vad team2 gör fast jag vill inte svika min vän.

Vad skulle du gjort?

Vilket lag ska jag vara med i?

21 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..