1
Levla gubbe från scratch!
Postat av marante den 12 Januari 2011, 21:32
29 kommentarer · 221 träffar
Tjenna! Hade tänkt mig att starta en gubbe helt från scratch, eftersom jag är trött på min nuvarande klass. Jag har bestämt mig för att antingen levla en Paladin eller en shaman; dock oavsett vilken jag väljer tänkte jag köra healer.
Men till huvudfrågan; För tillfället, vilket är det snabbaste sättet att levla på? Äre bara och nöta quester in i helvetet; blanda lite med instancer?
Jag kan säga att det var längesen jag levla en gubbe (Förutom då 80-85) och har inte så bra koll på hur heirlooms fungerar längre. Kan säga att min guild är level 9 så får ju åtminstone mer exp via den, och vi är snart level 10 då jag kan köpa heirloom back.
Någon som vet vad som går fortast?
Är tacksamma för alla svar!
Tack på förhud
Disk. Vilken klass går fortast att levla?
Men till huvudfrågan; För tillfället, vilket är det snabbaste sättet att levla på? Äre bara och nöta quester in i helvetet; blanda lite med instancer?
Jag kan säga att det var längesen jag levla en gubbe (Förutom då 80-85) och har inte så bra koll på hur heirlooms fungerar längre. Kan säga att min guild är level 9 så får ju åtminstone mer exp via den, och vi är snart level 10 då jag kan köpa heirloom back.
Någon som vet vad som går fortast?
Är tacksamma för alla svar!
Tack på förhud
Disk. Vilken klass går fortast att levla?
Fortast att levla?
172 personer har röstat