Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Battle Net

Postat av T3zor den 5 Januari 2011, 13:19
3 kommentarer · 292 träffar
Tjena!

Har kollat runt lite men hittar ingen tråd om detta. Så här är det jag och min polare "delade" på ett WoW acc i typ 9:an så vi paya hälften var o sen när wotlk kom så splittade vi accet så jag flyttade mina 2 70:s till ett annat acc men vi satte samma info på båda accen dvs båda accen e reggade på min kompis och sen mergade vi ju accen till var ett Battle.net Acc när man vart tvungen till det men fortfarande så står min kompis info på båda accen, t.ex

Acc.1

Namn. Nils Karlsson (exempel)
Adress: Wowvägen 13
Postadress: 294 51

Acc. 2

Namn. Nils Karlsson (exempel)
Adress: Wowvägen 13
Postadress: 294 51

både själva battle net accen OCH själva WoW accen är reggade på samma namn adress etc.

Nu till min fråga

Min polare har slutat lira nu men jag ska fortsätta ett tag och hade velat flytta över hans Rogue till Mitt acc så jag kan lira på den med, går det? Kan jag flytta hans WoW acc från hans battle net acc till Mitt battlenet acc o sen migra över den till mitt WoW acc? Vi har ju samma info på båda accen så det ser ut som om han äger 2 battle net acc och vill flytta sitt WoW mellan accen.

Svårt o förklara men hoppas ni förstår annars fråga så ska jag försöka förklara bättre :P

Tacksam för svar

Ha're Fragbajtare

Real ID kanon eller Kalkon?

4 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..